Time flies by

Bara två och en halv vecka kvar, och imorn är det min sista skol dag och det känns jätte jobbigt faktiskt. Idag hade jag min sista dag för de tre första lektionerna vilket e mina faavorit lärare, och de va så konstigt att veta att jag aldrig mer kommer ha en lektion med dem. Vi hade finals idag, så hade test i anatomy. vår final i foods class va att laga ngt, så då gjorde jag en hemgjord prinsesstårta. Marsipanen räckte inte för hela men den blev super fin ändå. Visar bild senare. Min lärare sa att det var den bästa final som någon någonsin gjort och min favvo vikarie, Ms.O'Neill sa att det var den bästa kakan hon ätit i sitt liv. Alla älskade den och var jätte imponerade. Det blev lite över så jag gav till min favvo bibleotikarie och min anatomy teacher som e en a de bästa lärarna jag haft. Jag och David hade jätte kul att dekorera tårtan, så det var en super bra dag. Veckan har gått fort och jag har haft super mkt att göra med alla finals. I söndags var vi iaf i Hanging Lake. De va suuuuuper fint. Hiken va ca 45 minuter upp och sen spenderade vi 2 timmar där uppe. Och i lördags åt jag min första lark burger, det är en hamburge restuarang i edwards som alla är besatta av och efter att jag åt den, så måste jag hålla med. Super gott!
Imorn kväll ska jag troligtvis på senior camping för på fredag så har vi bara senior check out. De ska oxå bli kul. I helgen e de graduation och massor av graduation parties to go to.

Kommentarer
Postat av: Gabi

Gud va fint!!

2012-05-24 @ 00:32:54
URL: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0