Summer feeling

Ja, nu har ni fått massor av bilder från min resa som ja gjorde för några veckor sen. Men tyvärr va ja tvungen att gå tillbaka till the daily life, med träning varje dag, lite läxor som ja knappt gör och massa med PROM snack. För på lördag är det en mycket fullspäckad dag då det är både Home Meet at BMHS i track och sedan prom. Jag har haft super svårt att bestämma vilken grupp ja ska gå med för ja blev bjuden till två, de e nästan så att ja fortfarande inte har bestämt mej. Men ja ska nog gå med David och Taylor och massa andra, men ja ska inte gå med david som date så ja ville egentligen gå med the senior group of about 50 people för där går de flesta bara som kompisar i ett stort gäng vilket jag tyckte verkade roligare. Fast i davids grupp så har hälften date och hälften inte så det blir nog kul ändå. Vi ska göra oss i ordning hos min kompis Callie för att en gå på middag på ett jätte fancy ställe, dit ska även hela senior gruppen. Jag hittade min prom dress när ja var i california, men de e verkligen inte en typisk prom dress men ja bryr mej inte för ja tycker den e skit snygg haha. Ni får se på söndag hur jag såg ut. Temat för prom är japanese tror ja, eller chinese kanske haha. Så våran invitation va ett brev i japanska/chinesiska och i en box så fanns de en fortune cookie och innuti stod de "You are invited to prom 2012, väldigt fint. Träningarna på track börjar bli enklare, vilket är härligt. Bara två meets kvar.
Saknar Hawaii o alla mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0