Spirit Week

Den här veckan har vi haft spirit week i skolan så vi har haft tema dagar alla dagar. Dagarna jag tog del i va i måndags då det east coast preppy day, i onsdags då de va Black & Gold Day, halft idag då de va cross dress day! I tisdags hade vi dessutom talent show i skolan som ja gick på kvällen. Ja klippte mej oxå i tisdags och efter det hade jag och david en jätte mysig eftermiddag. Vi träffades i Riverwalk, vi åt middag på en restaurang och sen tog en promenad till skolan. Lite kul nu när sommarn är här. Imorn är det Powderpuff football och sen end of the year BBQ. Ja och David ska till honom på kvällen så ja HOPPAS att vi går på ngt av sakerna i skolan för att träffa alla där. Stört att jag bara har 5 dagar av High School kvar! e både skönt, men ja kommer sakna the spirit och alla aktiviteter som skolan har. Borde införskaffas i svenska skolor tycker jag. På söndag ska vi hika hanging lake, och de e massa kompisar som ska dit oxå så ja e super excited! btw så e sofia och tävlar i the state championship i höjdhopp och hon kom 10 yaay! Nu ska jag se på Greys Anatomy innan jag ska sova. Ha en bra kristihimmelsfärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0