Sommar och sol

Sommarlov, så känner ja just nu!!! E super skönt att kunna göra allt möjligt under dagarna. Hade graduation i lördags vilket va jätte kul. Visar bilder när ja fått dem från david. Både fredag, lördag och söndag bestod av graduation parties, två varje dag. Massa god mat och trevligt sällskap. Igår kväll blev jag hembjuden till davids familj. Och inte förs två minuter innan vi kom så berättade david att det var en släktmiddag för att fira Eric, en kille i min class som graduatade. Så ja kände lite halvt att ja krasha deras familjeträff. Men de var hur trevligt som helst. David's värdfamilj är den snällaste någonsin, och mamman hade två syskon med familj där och det kändes som om jag var en del i familjen trots att det var första gången jag träffade dem. Vi pratade verkligen om ALLT under den kvällen och de bjöd med mej till lake powell om en vecka och en halv men tyvärr åker ja hem då så ja hinner inte. Googla lake powell så får ni se hur coolt de e. Släkten har båtar där så de åker vattenskidor och massa sånt. Familjerna va så himla öppna och väldigt amerikanska, vilket va underbart att få vara en del av, iaf för en kväll. De va massa barn där oxå och det var helt enkelt en jätte trevlig kväll med god mat och bra sällskap. Jag fick skjuts hem av systern för hennes familj bor en minut från oss så det var perfekt.
Idag så var det memorial day och fint väder. David kom hit på eftermiddagen så vi hade picknick på tomten med tyska pannkakor och jordgubbar. Sen cyklade vi till the Westin (hotellet där jag åt min prom middag) för att där bodde David's värd uncle under graduation (de kommer från arizona) och the Westin är ett super lyxigt hotell med fint pool område så vi gick ned till the hottub och satt där till 7 innan vi cyklade hem igen för att äta middag. Han åkte hem nyss. En toppen helg helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0