Last time

Nu har ja kommit hem från senior check out och de innebar sista gången jag är i min skola troligvis! Kommer sakna den och en hel del lärare faktiskt. Vi fick våra yearbooks igår så nu så e de massa personer som skriver i den. Vi blev klara två timmar tidigare än planerat så vi åkte hem innan vi har graduation rehearsal! Jag vet inte om ni visste om det här, men jag fick reda på i onsdags att ja får "graduate". Vilket innebär att ja får ha på mej cap and gown och gå upp på scen för att få mitt diplom. Ska bli jätte kul!! Året har gott så himla, kommer fortfarande ihåg varje sekund av min första dag i Battle Mountain High School, Ravenswood High Schools och Xenia High School. Så många minnen på de allra konstigaste platserna. Ikväll blir de två olika graduation parties och imorn e de graduation, graduation parties och massa kul!!!! Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Så himla fina ni är! Fett kul ju att graduatar som i alla filmer :P älskar att typ allt du gör går att referera till ngn film!

2012-05-26 @ 00:54:52
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0