Happiness- the key to life

Ja, tiden går snabbt och idag är det exakt en månad tills jag kommer sitta hemma i mitt hus i spånga igen, ja tror inte ja har förstått än att ja åker hem snart. Finns så mycket jag vill göra innan jag åker. Sen prom har jag haft mycket att göra. I veckan var det skola och träning måndag till onsdag och på tisdag kväll va de speech banquet för sofia och izze så jag fick oxå komma. Det va rätt kul, för vi fick se ett antal delar som de framförde under state championship i höstas. Mina kompisar bailey och marika hade en jätte rolig duet comedy, gud va ja garva! På torsdag morgon va de dags för att åka till leauge, the regional championships i grand junction för track. Där tävlar man mot skolor i samma division i vår division. Tjejlaget vann förra året och vi repeterade den traditionen med 209 poäng. Skolan som kom två hade 140 så snacka om att vi vann med mycket. Älskar mitt lag så himla mycket, alla e så himla roliga och jag kommer verkligen verkligen sakna dem. Jag gjorde bara shotput vilket ja va rätt sur över för tjejen som tog min plats i the 400 relay e inte särskilt snabb. De sprang till och med mycket långsammare än vi gjorde på vårt hemma meet där jag sprang, lite ironiskt! Men trots att ja bara hade ett event så va de jätte kul. Vi sov på hotell, åt jätte god buffet och bara hade massa kul inom laget. Självklart åt vi dippin dots med tanke på att det va över 30 grader celsius båda dagarna. Jag kom hem igår kväll, och idag ska jag ta de lugnt på dagen, göra läxor och städa o ikväll ska jag på en teater i VMS, de e en privat skola i vail där en kompis går. Förhoppningsvis så kommer ja få mass abilder från helgen men så länge får ni mina, haha ja tog typ 7 stycken.
The best block holder in the world, ya that's me!
My favourite freshmans, Taylor and Malia. Me and Taylor got really really close during track season, so I'm gonna miss her so much. Malia is a really good friend of sofia and izze.
Dippin dots!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0