Graduation

'
Walking to the stage
Walking on the stage to get my diploma, a really happy moment!
Sarah:)
Emily!
Turn the tassels, and throw the caps!
My "diploma"
Me and Yvonne
Tesha, me and Eloise!! Nicest people ever
Nordic buds
Mis amigos, Emily, Maddi, Alison and David
Izze, me and Aimee

Graduation was awesome! Vi åkte till the Amphitheater klockan 11.50 och då hade jag en halvtimme innan cermonin började. Jag satte på mej my cap and gown och tog lite bilder (inte särskilt många) och sen ställde vi upp oss i ledet. 12.30 började the graduatin song spelas och man går ned till scenen en och en. Själva cermonin var bättre än jag trodde. Alla tal var jätte fina och genomtänkta. Efter hälften av talen så går man en och en fram på scenen, dem säger ens namn, alla appplåderar och man går till the board of education som ger en sitt diplom. Sista talet hölls av the två bästa tjejerna i klassen och i slutet av talet säger dem "turn the tassels" och då byter man sida på tasseln och alla kastar hatten i luften. det svåraste var att hitta sin cap. Jag hittade aldrig min så jag tog någon annans och den var mycket finare än den jag fick gratis så det var awesome!! Efter att alla går ned en för en tillbaka så gick man till familjen och man tog massa bilder. Så såg en riktig amerikansk graduation ut!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

din cooling, tänk att du har gjort det nu också :) om 13 dagar är du hemma (yepp nedräkningen har börjat) <3

2012-05-30 @ 21:32:35
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0