Celebrate good times

Nu har min sista vecka börjat i USA, det känns overkligt att ja inte kommer vakna upp bland bergen, ha soligt varje dag och prata med random människor. I helgen var jag i Denver med David och hans värdfamilj. De va så snälla och bjöd med mej till denver. På lördagen åkte vi till Denver Zoo. Jag blir så glad av att se girafferna, lejonen och elefanterna, det va ett fantastiskt zoo. De va sjukt varmt på morgonen och helt plötsligt på eftermiddagen började det spöregna vilket va lite surt. Men efter the zoo så åkte vi till hotellet. David's lillebror hade lacrosse tournament och hotellet låg bredvid planen, så de va sjukt mkt folk. Träffade massa personen från vail. Innan middagen gick vi till poolen, för vi hade middag på hotellet. Och sen gick vi upp till rummet för att se på film! På söndagen blev vi skjutsade till Park Meadows, ett stort mall o vi var där klockan 09.50 för de hade sagt att de öppna vid 10. Men såklart så öppnade det vid 11 så vi hade en timme att spendera vilket va svårt. Vi hade inte alls lång tid in the mall för Mike's lag förlora sin första slutspels match. Men ja hann få hem de ja hade på listan, me ja önska att ja kunde vart på forever 21 lite längre för sista gången. De hade så mkt billigt och fint att de va sjukt, men tyvärr kunde ja bara vara där i 15 min. Igår kväll såg ja den sista millenium filmen med sofia . Vi började den första för några dagar sen, shit va läskig dem e hehe. Ska avsluta den sista ikväll. Efter filmen igår så hade vi mynt jakt i huset för vi ville ha glass. Vi alla hittade 1 dollar var vilket räckte till en stor snickers glass, mums!!
Idag har jag sprungit och ja ska lägga mej i solen snart innan vi kanske ska till silverthorne idag igen.
Hoppas ni hade en bra helg:)
tesha, david, ann bishop, me and emma at their graduation party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0