You with the sad eyes

Idag har vart en rätt rolig dag faktiskt, vet inte varför men den har varit bra om man inte räknar vissa delar haha. Nemen de e andra veckan av track vilket e jätte roligt, pratade med coach krum idag och de verka som att jag vet vilka events som ja ska springa (hoppas hoppas på varsity). De e jätte varierat haha, 100m, 100x4 relay, och sprint medley (100m) och sedan.... kula!! vi hade en jätte hård träning idag, på morgonen så va de weight training och på eftermiddagen efter styrkan och 1km uppvärmning så nästan spörtade vi 300m, 200m, 200m i fyra omgångar! Va helt död efter, men de va ändå rätt kul! Sen kom de bästa, vi fick våra uniforms! Man fick en sprillans spring linne (jätte snyggt) och sen ett par spandex för alla sprinters, the distance people got baggy running shorts, sen fick man oxå en overall, inte lika snygg och en väska!
Vårt första meet e på lördag, ska blir suuuuper kul (om ja får åka vilket jag tror jag får)!! Aja nu måste jag gå och lägga mej med tanke på att ja ska upp vid 6 för mer träning hehe! Har massa läxor men har ingen ork alls, så god nat gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0