Tonight we are young, so let's set the world on fire. We can burn brighter than the sun.

God morgon god morgon!! söndag idag och jag har haft en fantastisk helg redan. Jag va ledig i fredags så jag och david åkte till Riverwalk för att äta crepes i det härliga sommar vädret. Jag överdriver inte med att säga att de var 24 grader i skuggan så de va stört varmt i värmen. Efter lunchen gick vi till sports authority för att köpa träningskläder till david, så himla länge sen jag tog en sån lång promenad. Vi hade träning efter det men de va en lugn träning eftersom vi hade ett meet dagen efter. Gick och la mej vid halv nio för vi går upp vid halv fem innan tävlingarna. Den här gången behövde vi iaf inte åka lika långt, "bara" två och en halv timme! Jag hade samma event som förra gången, kula och 100m dash. Jag satte nytt PR (personal record) i båda. Jag stötte 25,2 feet i kula och sprang 14,5 på 100m dash, de e typ en helt okej tid, vill fortfarande förbättra mig! Sen måste jag berätta hur stolt jag är över min Sofo! Sofia kom nämligen två utav alla i 300m häck och de va första gången hon fick göra det! Hon va till och med bättre en Brooke, en tjej som alltid e bland dem bästa! Och Izze sprang 800m vilket va hennes första gång och hon fick 2.37 vilket e en jätte bra tid för att ALDRIG ha gjort det förut! Igår va de till och med varmare än i lördags, de va säkert över 30 grader celcius i värmen! jag vill verkligen bli brun med trots att ja använder jätte låg solskyddsfaktor så har ja inte fått så jätte mkt färg, men igår så för första gången så brände ja mej nästan! har en jätte snygg "track tan" på min rygg! Izze tejapde sina benhinnor och nu har hon en tan line fårn tejpen haha!! På meetet hade de ngt som hette dippin dots, vilket e glass i små mini kulor så när man äter dem så smälter de till glass. Man kunde få de i massa olika smaker och de va suuuuuuper gott. På vägen hem stannade vi oxå på ett ställe som heter Sonic, de e typ snabb mat men de coola är att man beställer som om de vore en drive throuht och så kommer personalen ut på roller skates med maten!! Så de va en lyckad och rolig helg:) Ha en bra söndag allihopa!

Haha look at that sexiii tan!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin chey <3

2012-03-25 @ 22:20:03
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0