Listen carefully

Nu tänkte jag berätta en väldigt intressant sak om min skola haha. Jag har ju U.S. Government som en klass vilket e ganska intresant men oxå väldigt tråkigt. Min lärare är amerikan men har bott i Europa i många år och inser därför hur messed up USA e ibland och hur dumma amerikaner e, ingen myt, det är sant. Hur som helst så e han ganska konstig. Han säger ofta i början av lektionen: today is gonna be a work day, im just gonna talk about the opener and then you get to work. Efter circa 20 min så pratar han fortfarande, han slutar aldrig haha. Så i tisdags så började vi prata om att just nu i vissa stater så försöker vissa politiker förbjuda p-piller och alla sätt att förhindra pregnancy. Det är okej att göra abort MEN om man vill göra det, så innan man har gjort beslutet så MÅSTE man höra ultra ljudet. Så min lärare kom in på det här och pratade jätte mycket om det, hur kvinnornas liv blir ändrat men mannen lever på normalt och massa sånt. Sen börjar han komma in på hur unga många tjejer e när de får barn och dessutom när ungdomar i USA förlorar sin oskuld. De här pratade min lärare om i totalt 50 minuter. Ja ska berätta att den genomsnittliga åldern i usa för att förlora sin oskuld är 12-13 år!!!!!!! Man skulle kunna tro att de e typ 18 eftersom många ungdomar är väldigt kristna och så, men nej, de e 12-13 år. Sen börjar min lärare gå in på privata erfarenheter typ, typ att hans nephew är 15 år och har haft sex med 30-40 personer, tycker de här e helt sjukt! blev jätte chockad! Aja ville bara berätta att de e sånt här vi lyssnar på dag in och dag ut ibland haha, e man i usa så e man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0