I'm not here to please everyone, you can either take it or leave it.

Ännu en dag med solsken här i vail, helt underbart! dagen gick alldelles för fort måste ja säga. Jag sov 10 och en halv timme i natt, så ja va fräsch när ja vakna. Fick även skypea med fina Ida i 15 väldigt snabba minuter, de räckte inte till med allt vi ville säga haha. Jag har verkligen jätte ont i mina behinnor så ja gjorde en easy träning idag. Jag gjorde som vanligt vikter och sen övade jag starter, så himla läskigt hehe. Tog även en ice bath efter träningen för de ska hjälpa med svullnaden, de va hemskt! hade ingen känsel i benen efter det.  Dessutom så va de ju pie day yesterday, men vi hade algebra idag så alla tog med sig pajer till lektioner för att få extra poäng så fick man smaka haha, så typiskt amerikanskt! min algebra class e lite patetisk, trots att läraren förklarar 10 gånger så e de fortfarande folk som gör HEEEEEEEELT fel på alla uppgifter, ja sitter nästan o garvar åt dem ibland för de frågar så dumma frågor, lite elakt kanske men alla svenskar skulle garva om de såg hur blåsta vissa e! Imorn är det vanlig dag med vanliga lektioner, hoppas dagen går fort för jag vill ha heeelg!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahah asså ni och alla knasdagar, men det låter kul :P hoppas du blir bättre så du kan springa och kasta och allt det där <3

2012-03-16 @ 07:32:02
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0