I just want a big life. I don't take small, safe steps. No limitations and not a dream too big.

Tisdag idag och bara två dagar kvar av skola för vi e lediga på fredag. Helgen va toppen, the track meet was a blast och jag gjorde bättre ifrån mej än veckan innan. I kula stötte jag tre feet längre och ja sprang fortare tror jag. Jag va jätte nervös inför 100 m. Vi har ju starting blocks vilket e rätt klurigt i början och såklart så ramlar min nummer lapp av precis när ja har satt mig i position så ja behövde ställa mig upp igen och fixa den för att sen skynda mej ner i postion, stressigt!! tydligen va min start rätt bra vilket ja va glad över, ja kom på 32 plats av runt 75 personer så de va helt okej för att vara första gången. Är ledsen för att track prat, men ni vill veta vad jag gör, och just nu spenderar jag hela veckorna med track. Träningen igår var jätte jobbig, helt stört! tycker nu att de vi gjorde i början e super enkelt. Vi gjorde den här gången 3x400m, 3x300m, 3x200m och sen spörtar inne i gympasalen plus benstyrka i mellan allt! och så klart så har vi svår core workout efter det. Idag va en lugn dag så jag stötte kula och sprang: in and outs. E super excited för imorn, för vi har ingen afternoon practice utan bara morgon träning för JV har ett meet så vi har inga tränare på kvällen yaaay!! idag ska ja plugga lite och se på fortsättningen av Moneyball som vi började idag på matte lektionen. Började ett idag igen så de va underbart.
Mina små freshmans
Tjejen som e först heter Mandy och tränar i vårt lag. Hon är den mest vältränade människan jag någonsin sett. Helt stört hur BEAST hon e, hon kommer typ vinna hela alltet i 800m och the mile senare! hennes mamma e typ 50 och är en av de bästa female runners in the U.S! kolla musklerna på mandy? helt stört hur duktig hon e!
Innan the relay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0