Huskies... YOU KNOW!!!

Hallå där, veckorna rullar på här borta och snart e de sommar. Känns helt underbart att ha på sig shorts och t-shirt under träningarna och man e varm! solen e jätte stark eftersom vi bo på sån hög höjd, vilket e awesome!! Den här veckan så har freshmans och sophmores haft ngt speciellt prov så igår började jag klockan två o slutade tre. Imorn börjar jag ett och slutar tre så ja får äntligen sova ut. De e mycket träning som gäller, förutom alla vikter så gjorde vi 400, 300, 200, 100 meters på track banan i two sets + 300, 200, 100, 100 meter. Man spurtar typ hela vägen på allt förutom 400 så man döööör. Här kommer en lite plus och minus lista om saker som på går just nu, e rätt kul att göra sånna:)
+ jag kom med i varsity track teem, yaaay! springer 100m och kastar kula!
+ fick ett nytt credit card i söndags (tappade mitt i hawaii)
+ fick dessutom nytt smink (för ngn snodde mitt in the locker room)
+ SVENSKT GODIS, tack mammi
+ min familj kommer om 23 dagar
+ skypeade med agnes i söndags
+ fick mina spikes, track shoes today, dem e svarta/blå med glitter
- har benhinneinflammation (stavas de så???)
- min mobil knasar sig
- har saknat vännerna lite extra på sistonde
Här kommer bilder från the track meet i helgen. Vi hade verkligen super kul där. Mina event blev tillslut kula och 4x100. Stafetten va roligast. Jag gick upp vid fyra på morgonen och kom inte hem förs hav tolv. Sista eventet sprangs i mörker, så the athletes sprang med telefoner för att kunna lysa på banan. Jag gjorde inte så jätte bra i från mej på kula, men de gick bra på staffeten. Vi kom sexa av typ 30 lag. Vår skola kommer nog göra jätte bra ifrån sig under säsongen, vi tog skolrekord i distance medley med 38 sek och 4x200 kom tvåa av alla och massa andra bra resultat.
Fräsch 7 på morgonen
Jag under shotput
Kolla, mitt lag leder till och med!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna Norén Ohlson

Heja Andrea! Vad kul att du testar en massa nya aktiviteter. Kanske blir du träningskompis med Axel när du kommer hem. Han tog faktiskt SM-guld i kula inomhus för ett par veckor sedan och kan säkert ge dig några bra tips. Tänk vad tiden har gått fort, det känns som om det var igår vi sa hejdå till dig.

Agnes var så glad härmodagen då ni Skypat och jag försöker förhöra henne om hur du har det.Även om tiden gått fort och du upplever en massa spännande äventyr over there så ser vi fram emot att du ska komma hem.

Kram så länge från Anna

2012-03-15 @ 10:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0