This is how we do it

Lördag idag men de känns som söndag eftersom vi va lediga igår, sen e de ngn holiday på måndag så då e vi lediga igen yaaaaay. Den här veckan har gott jätte fort med finals o grejer. Igår kom David hit på förmiddagen för vi var tvunga att ta min senior picture, så vi gick ut i skogen bakom mitt hus o tog lite bilder;) sen så bakade vi tårta för de va min värdappas födelsedag o så. Sen åkte vi o åkte längskidor o resten av kvällen spenderades i vår soffa framför roliga filmer. Idag va planen att vi skulle till denver, men de gick inte so I went for a run o nu har jag gjort mig i ordning. Ja ska åka till vail för att möta david en stund. Tror de blir skidåkning imorgon, får se. Ha de bra så länge ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
this is my baby picture for the yearbook, i was a very normal baby hehe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0