Sometimes life is a bitch

Ännu en vecka har gått och idag ska ja åka till Denver för att gå på en mid-orentation med YFU. De ska bli jätte kul men ja måste ja ngn buss upp vilket e surt, så shoppingen som skulle bli av blev avbokad. Den här veckan har jag tränat varje dag som vanligt och haft nya klasser. Istället för alla mina art classes så ja har typ bara plugg klasser:( min nya favorit klass e Human Anatomy and Physiology, läraren e super super bra och vi får göra jätte roliga saker. Idag övade vi att utföra surgery på en citron haha med riktig scalpell o allt. Me and David are the BEST!! Annars har veckan varit lugn, jag åkte massa skidor i helgen o ramlade för första gången så nu har jag ett gigantiskt blåmärke på armen, så himla fult men men.
Imorn är det Winter Formal, vilket e en dans i skolan. Först skulle ja inte gå men ja bestämde mej för att strunta i stock show i denver o gå på dansen istället. Temat är Midnight in Paris o ja ska gå med David (som vänner), har till och med fått honom att ha en fluga imorgon yaaaay. De va jätte sött på honom haha. Vi ska äta middag på en restaurang först o sen åker vi till dansen med några kompisar.
Ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Agnes

Som i 90210 :P lycka till, du kmr säkert se stunning ut :) <3

2012-01-20 @ 23:44:22
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0