Smart Listens To The Head, Stupid Listens To The Heart

Imorn e de onsdag, vilket innebär finals start. Ifs så har ja inget svårt imorn för vi har redan gjort vår engelska final o sen har ja en period off o sen jewelry där vi ska identify tools. Så efter första lektionen imorn så ska ja o Ann-Bishop gå till the Bookworm, äta en good cheesecake crepe o plugga där fram tills tredje lektionen, mys! Har varit jätte trött på sistonde, o idag på träningen så märkte ja det tydligt. Orkade ingenting, oftast brukar jag orka hela vägen utan att stanna mer än en gång men idag så va mina armar DÖDA efter double poling. Hoppas det går bättre imorn! Har fått bilderna från racet från david, hahaha ja ser jätte rolig ut;)
Haha David!!


Söta Eva!!


David hade bästa kommentaren till den här bilden, "Andrea, how could you possibly have time to smile when you were skiing?" Mitt svar, "Im a girl, I can do two things at the same time"


This was during my second lap, and god I was tired

Vill oxå berätta that I went ot get an haircut yesterday hos min vmammas kompis. Hon va jätte duktig och billig. Mitt hår e jätte kort nu men de behövded verkligen. Ända sen jag kom till USA så har mitt hår blibit tunnare och tunnare, och de kan ha något med vattnet att göra, att de e så hårt. O nu när ja bor här i Colorado så blir håret super torrt på grund av klimatet, inte bra för mitt hår. Nu ska jag se på någon bra film eller bra show innan ja beger mej till säng.
Ha en bra onsdag gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0