Lights

Åhhhh ja va e stolt över mej själv. Idag hade jag mitt allra första RIKTIGA race i nordic. De va skate idag o såklart så va de den värsta banan någonsin. Det var 5 km men ja skulle väl påstå att de va bara uppförsbacke hela vägen. Man gjorde två laps så ja va helt död, så stört jobbigt. Ja kom in på 29 minuter vilket jag är väldigt glad över. Mitt mål va under 30 min o inte sist vilket ja faktiskt inte var haha. Min skola va de ända som aldrig tävlat förut o ingen från mitt lag kom sist. Jag kom på 66 av 85 yaaaay. Hade sista start numret (som vanligt) så ja jagade alla hehe. Behövde gå upp vid 6 imorse för att åka till racet i Steamboat vilket e två timmar här ifrån så ja va uppe tidigt. Men David och Eva ska komma o se på film hos mej snart vilket blir mysigt. Vi e alla jätte trötta från racet så de blir en tidig kväll. Vill bara berätta att Eva kom på fjärde plats idag, så himla duktig. Hade jätte kul iaf o jag är glad att ja ens stog upp när ja kom i mål haha. Jag älskar verkligen mitt nordic team o speciellt mina coacher, de e så himla roliga o snälla. Hela bussvägen hem så satt vi o snackade om deras love life haha, de e lite kul eftersom de e tvillingar o man kan inte se skillnad på dem! Jag e redan super taggad på nästa race, tyvärr så missar jag två races när ja åker till hawaii:( Eva's pappa tog bilder under racet så ja ska försöka lägga upp ngn!
Trött med taggad tjej i bussen

Kommentarer
Postat av: Agnes

GRATTIS!! fett stolt över dig, du ba kmr dit som nybörjare och äger ut typ 20 st. <3 btw, träffade kattis i veckan, hon hälsar :)

2012-01-08 @ 11:20:14
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0