Freedom

Tänkte uppdatera er lite om vad som hänt på sistonde, ja va ju som sagt i Denver i helgen vilket va riktigt skoj om man inte räknar med vägen dit och tillbaka. Jag skulle ju ta bussen och självklar va den 45 timme sen på vägen dit, och det tog 3 och en halv timme istället för 2 så ja va ju lite lätt sen till mötet. På själva YFU träffen pratade vi en massa, gjorde lekar och sånt. Lärde känna massa nytt folk, och en hel del som åker till hawaii samtidigt som mej. Fick prata svenska utan att ngn förstod med Henrik och Martin. Lite roligt att Martin bor i Jönköping och åker rätt ofta till mitt landställe på somrarna. På lördagen åkte ja hem för att hinna gå på Winter Formal med David, men samma sak upprepades och bussen va den här gången en timme och 45 minuter sen + att de tog längre tid än planerat. De blev nästan så att ja inte gick, men vi plockade upp david på väg hem från bussen, jag gjorde mej i ordning på 20 minuter o vi drog snabbt till dansen. För er som inte vet så är inte the dances som man tror. De kallas ju dans, så man antar att folk dansar men här borta så föredrar man att grinda. Gosh, de e INTE dans, de e mer folk som har sex på dansgolvet, ngt år hittade dem en använd kondom i mitten vilket e rätt äckligt. Så ja, David och Lea höll oss till european dancing istället. Hur som helst var det jätte fint dekorerat. Eftersom temat va midnight in paris så va det ljusslingor överallt, fontäner och ett stort eiffeltorn i rummet. Jätte fint verkligen.
Söndagen spenderades med att sova o gå ut i snön o busa lite som småbarn. Vi åkte pulka, gjorde snöänglar och hade snöbollskrig. Veckan har gått jätte långsamt haha. Har haft min första track practice i måndags, men vi va mest o gymmet o gjorde sprints. Riktigt jobbigt. The coach seems to think I have potential to be good at the sprints, vilket e kul. Annars har ja haft lite prov, nordic practice varje dag o så. Gårdagens träning bestod av intervaller så de va jätte jätte kul faktiskt haha. Har mitt första classic race på lördag, e lite nervös för ja e inte så bra på classic men ja får hoppas att de går bra.
Ja o tvillingarna e ensamna hemma så vi har precis lagat middag o ja tänkte gå o lägga mej tidigt idag så ja inte e så trött imorn med tanke på att ja ska gå upp vid 5 på lördag yaaay.
Jag och David innan dansen


Jag och mina fina rosor jag fick

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fett fin <3<3<3 vill prata med dig i helgen

2012-01-27 @ 08:54:33
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0