2012

Gott nytt år allihopa, hoppas ni hade en super bra nyårsafton! Efter mycket strul så blev min oxå väldigt bra. Igår så började vi med att åka till Beavercreek village där de har en ski parade i backen med ljus och sånt, efter det va de fyrverkerier. Tyckte dock att de va lite konstigt att de va massa fyrverkerier klockan 6 men inte vid 12 haha. Hur som helst så va ja där med David, Eva (hans värdsyster) och en annan kille som ja inte kände. Eftersom vi inte fick stanna i Vail så behövde vi ngt att göra men det fanns absolut ingenting vilket va tråkigt. Så vi funderade att gå på bio innan vi åkte för att fira midnatt men vi hittade inget vi ville se på så vi gick o åt pizza innan vi bestämde oss för att åka o hyra en film o se den hemma hos mej. När vi kom hem till mej så va de fekke haha, nejmen mina värdsyskon hade varsin kompis plus att de va 6 vuxna där. Vi hälsade på alla o så, åt lite mat o sen så började de roliga. De va dags för wii haha!! Vi spelade just dance hela kvällen o sjöng kareoki innan vi gick utomhus under midnatt för att go wild med våra cerpentiner o fire crackers:) efter de så tog vi vår walmart cart o körde runt med den in the neighborhood. Kanske inte samma nyårsafton som ja skulle haft om ja va i sverige men den va bra för att vara i USA. Eftersom vi inte hann se på filmen igår så ska David och Eva komma över senare tror jag.
Ja e fet taggad på 2012 nu. Jag kommer spendera halva året i USA, sen ha en underbar sommmar, bli myndig och uppskatta allt fint jag har i mitt liv. Jag har bestämt mej för att jag ska stå upp mer för mej själv i år, ta vara på varje sekund och njuta. De kommer bli ett bra år, de ska jag se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0