If it makes you happy, it can't be that bad

Godmorgon för usa folket, och god kväll i sverige! den här veckan har vi loooov vilket e underbart! Klara Fahrman som jag spelade handboll med förut hälsade på mej i helgen. Hon, jag, david och några andra åkte skidor både fredags och lördags vilket va kul. Vad har mer hänt, förra veckan va det states i nordic och jag va där och hejade med många från laget, de va jätte kul! älskar mitt lag, kommer sakna dem nu när säsongen är över. Igår va en bra dag. Jag började med att åka skidor och det va powder snow yaaaay, så himla kul! sen kom jag hem och gjorde semlor som blev stört goda. Sen gick ja till vail för att se på bio med david och eva. Det blev finally the vow som jag aldrig såg förra veckan. Den va jätte jätte jätte bra, så himla söt och sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0