I had the time of my life

Kom som sagt hem från Hawaii i lördags natt, de va den bästa resan i mitt liv. De e stört hur roligt ja haft med alla utbytesstudenter. Saknar alla jätte mkt men som tur så kommer några tjejer från norge till stockholm i sommar för att hälsa på mej o den andra svensken. Gud va kul de ska bli. Ja e så himla lycklig att jag fick göra den resan. Jag är ju här för att uppleva den amerikanska kulturen och umgås med amerikaner men de e så himla skönt att kommer bort från dem i en vecka och umgås med folk från samma sida jorden som än själv. Förstå mej inte fel, jag älskar livet här, hur allt hör ihop med skolan och att man har klasser med så många olika personer men amerikaner är väldigt ytliga till skillnad från europeer. Så de va skönt att vara med utbytesstudenter. De e konstigt, men de man gör med utbytesstudenter är några av de roligaste sakerna under hela året. Så himla härliga människor. Tillbaka till resan, ja hade det toppen och vill bara åka dit igen. Jag tycker inte att mina ord är värdiga för hur mycket kul vi hade. Bilder säger mer än ord.
BILDBOMB!!!!!!!
Ett ord man sa 100 gånger om dagen, bästa ordet någonsin!
Åkte catamaran och fick se oahu från en annan vinkel
Jag, Live och Ida innan båtturen
Vi åkte till en pinapple plantation, och åt den BÄSTA pinapple whip in the entire world, AWESOMENESS
På the polynesian center fick vi lära oss att dansa hula och dessutom kolla när en kines spela trummor, det gjorde min dag haha
E vi inte lika dem?
Dag tre, kajak i strålande sol blandat med spö regn= bränd i och med all solkräm spolades bort haha
Stod på händer på stranden när vi kommit till stranden där vi åt under kajak turen
Snorklade i ett topp-ten snorkel ställe i hela världen
Köpte fina halsband för en dollar, JA, vi e snåla!
Standard, frozen yogurt efter the beach nom nom! bästa mango glassen ever
Gick till en av USAs störta mall, åt på Bubba Gump Shrimp och hade Forrest Gump quiz haha! tre svenskar och tre norskor e en riktigt underbar grupp
♥ Jag och underbara Live, saknar henne såååååå mkt ♥
Dag 5 på the battleship i pearl harbor, vi hjälpte personalen att städa innan vi gick vidare till the memorial
Pearl Harbor
USS Arizona Memorial, jätte sorgligt. The memorial är precis över skeppet som sjunkte så man kunde se ner på skeppet.
Stället där vi letade efter valar, jag såg en!
Vi va som femåringar bland alla vågor
Hoppbilder är ett måste, hela underbara tjejgänget (bara några få saknas)
Eftersom ja aldrig fick chansen att surfa, så paddle boated we instead! lite coolt faktiskt
Taggad tjej på hiken
Yaaay we made it
Utsikten från toppen av vulkanen
Vi fick göra hawaiian kransar, gjorde den faktiskt helt själv
Snygga tjejer på Luau Dinner
♥ Så såg min vecka ut i paradiset ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Har en snabb fråga bara! Hur mycket kostar YFUs resa till Hawaii? Jag ska nämligen åka med dom till USA 13/14, och vill så otroligt gärna åka med på resan till hawaii, men eftersom jag ska betala i princip hela resan själv undrar jag lite över om jag kommer ha råd...

Hoppas du har det toppen där borta!

Kram :)

p.s, jag uppdaterar inte min blogg men du får gärna svara på frågan i en kommentar där ändå :)

2012-02-22 @ 11:37:32
URL: http://justliikezara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0