Destination: Hawaii

De va ju ett tag sen ja uppdaterade så nu tänkte ja skriva ett sista inlägg på en vecka. Just nu sitter ja i en van på väg till Denver där ja ska bo hos min YFU area rep under natten innan han kör mej till flygplatsen, för ja ska till haaaaawwwwaaiiiiii whooop whooop!! Im so pumped, its crazy!! Dagen va lite knas ändå, då mina värdföräldrat berättade lite försent att ja skulle åka idag istället för imorn till Denver. Inget va klart så ja har stressat runt som en galning. Hela tiden visste ja om att ja skulle glömma ngt o självklart så glömmer ja de mest viktigaste, mitt visum papper. De e inte visumet men ett papper som e jätte viktigt att ha. Ja e inte säker på att ja behöver de så ja hoppas att de lugnt, men man vet ju aldrig. Eftersom ja sitter i en bil och har rätt tråkigt så kan ja ju berätta om min vecka. Måndag så gick ja till track practice vilket va väldigt jobbigt. Efter de så mådde ja redan då rätt dåligt men ja gick till skolan på tisdag, men bestämde mej för att inte gå på träningen så ja inte skulle bli sjuk innan resan. Men när ja kom hem efter skolan så slog se till, ja hade de n värsta magonten i mitt liv och låg bara i min säng hela kvällen. Försökte äta lite mashed potato men de gick inte. Så både onsdag o torsdag spenderades i sängen. Längtade extra mkt efter mammsen och pappsen;) men ja kunde skypea med underbara vänner första gången på länge vilket va kul! Idag har ja mått bättre men har fortfarande ont!! It better go away now! Ska iaf bli jätte kul med Hawaii, härligt att byta ut våra minusgrader här med 27 grader och sol, heaven. Ha en bra vecka medans ja lär mej att surfa i paradiset, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0