Easter

Förlåt för kass uppdatering men de e så mkt som på går att ja inte har tid. I fredags kom som sagt mina föräldrar hit vilket va kul. Ja såg dem inte förs på lördagen på the track meet för de kom så sent på kvällen, så vi spenderade våran första dag tillsammans i eagle på en track bana, men de va kul som vanligt. Vårat tjej lag (including me) vann alltet med 213 point och skolan som kom på andra plats hade 100 poäng mohaahahahaha. Vi dominerade allt! jag gjorde bra i från mej i spring eventen, sprang ett nytt PR i 100m dash, 14.34 vilket ja kom 12 med av alla 60 och vårt 4x100 lag kom 6 av 14 lag. I söndags var det påsk så vi hade först egg hunt, jätte rolig tradition som ja nu vill börja med i sverige oxå. Kevin hade placerat ut runt 40 mini ägg överallt i trädgården där de fanns godis och dollar. Så tävlade man om vem som kunde hitta mest!! Sen visade jag mina föräldrar vail, och därefter åkte vi till silverthorne. Vi åt på smash burger (min favorit) och kollade i lite butiker efter jeans till mej eftersom ja har gjort sönder alla förutom ett par. Fick inte med mej hem några jeans, men härliga träningskläder från the nike factory. Sen dess har jag vart i skolan, visat mina föräldrar runt och haft david på middag. Imorn går ja på tidig morning practice innan vi tar bilen till denver för att åka till.... Las Vegas, början på vår resa. Ja hör av mej från där, men så länge, ha ett bra påsklov allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Anna Norén Ohlson

Hej Andrea! Kul att hela familjen är samlad och att ni har er härliga resa framför er. Ser åxå att Johan är i shoppartagen..........

Kram till er alla från Anna

2012-04-11 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0