Always & Forever

Okej de här kommer verka jätte löjligt men jag såg nyss på det sista avsnittet av One Tree Hill, de absolut sista! Jag har följt serien i nio säsonger, nio år vilket e helt sjukt länge. Varje onsdag efter skolan har ja skyndat hem så ja hinner se innan träningar, och nu e det slut haha, de e lite konstigt. De e lite coolt hur inne man bli i en serie genom att följa den år efter år. Snacka om att jag är en trogen tittare. Innan avsnittet började så var det 50 minuter av en genomgång vad som hänt under säsongerna, de bästa minnerna och prat med skådespelarna, jag höll nästan på att börja gråta hahaha, they made it so sad... åh ja kommer sakna min favvo serie, good bye my friend! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0