We are the champions

Igår hade ja min första fotbolls match o vi vaaaannnn!!! de va riktigt roligt, ja fick spela hela matchen o alla tyckte ja va jätte duktig hihi. Gjorde faktiskt assist till vårt första mål (stolt chey) så de va kul. Tjejerna i laget e verkligen jätte snälla så ja trivs super! Vi vann med 3-2 och varsity vann med 2-1.
Ja va skit glad efter matchen, för vi vann o vårt sista mål gjorde vi 40 sekunder innan matchen va slut men våran coach tyckte att de va den sämsta matchen han sett på länge (fast han sa faktiskt till mej personligen senare att ja va bra haha) men ja va glad trots att coach inte va glad! Det va en away game, så vi åkte buss i 40 min vilket va min första gång i en skol buss. De va roligt båda vägarna för alla va glada, men trötta. Kom hem klockan kvart över elva så ja har i princip sovit hela dagen idag i skolan o sen hade ja soccer practise som vanligt. Den här veckan har de vart mkt soccer, vi kommer träna 6 gånger i veckan, men vi har kul så länge inte Coach Mikal blir sur för då måste vi springa heeeela tiden... idag tränade vi JV och varsity för sig så då hade vi David som coach o han de e en skön snubbe så vi lekte runt och tränade samtidigt idag!
Imorn e de football som gäller, homegame så vi har temat beaverhunt för vi möter Beavercreek!!! Kill them:D
GOOO JV!!!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Congratz :D

2011-09-16 @ 07:46:56
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com
Postat av: elin

hej andrea! :D jo men visst kommer jag ihåg dig! gud vad roligt att du bor så nära! Jag går på Sidney High school och mina värdsystrar spelar soccer, så du kommer möta dom! dock vet jag inte om jag hinner gå på matchen... men det skulle vara hur roligt som helst att ta en fika någon dag? kram!

2011-09-17 @ 06:35:11
URL: http://elinstjern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0