The Greene

OMG för er shopping älskare (typ jag) har ja ngt att berätta om. Idag åkte jag, Kat och min soccer friend Taylor med hennes föräldrar till the greene. Det är ett shopping mall 15 min från oss. Det är helt underbart, de är ett utomhus mall som ser ut som en liten by för alla hus är så fina o söta. Vi va där i 4 timmar o ja hann inte gå in i alla butiker ja ville ens. De finns i princip ALLT (förutom Hollister/Abercrombie) där o gosh ja älskade det. I för sig så e ja fortfarande inne i perioden där ja bara köper saker ja behöver, inte de ja vill ha men ja köpte lite roligt. Jag köpte nytt ID bare minerals puder (som kostar 160 kr, lite skillnad från sverige), raybans, headphones, macbook case, ett linne, naggack, strumpor, 2 par jeans (350 kronor tillsammans) så ja har spenderat en hel del pengar idag haha! Men de bästa idag var nog vår lunch efterrätt. Vi gick till The Cheesecake Factory o de va över alla förväntningar. Ja köpte en snickers cheesecake som va helt underbar, wow! Ja e glad att ja har soccer practise imorn oxå så ja kan bränna lite kalorier!
Min underbara cheesecake, nästa gång blir det nog orio cheesecake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0