Soccer yeeeah

Hola amigos:) you just gotta love high school när spanska läraren säger att vi har fiesta på freda haha, i USA innebär det att man säger vilken sorts pizza man vill ha, ger läraren 3 dollar o så får man den delivered till lektionen. De va sååå naaaiz. Ja beställde iförsig ingen för ja hade soccer practise en halv timma efteråt hehe, men ja kollade på när de andra åt.
Ja har då som sagt joinat the soccer team o de e riktigt kul. Coachen gillar mej jätte mycket o tjejerna e stört skööna. Kommer defenitivt hänga med dem i framtiden. De finns ett varsity lag och ett junior varsity lag, jag spelar för stunden i JV för ja e ny haha (de e med alla små) men i JV så har alla mycket roligare o de e snällare där så ja e glad. Men tydligen kommer ja kanske behöva byta till varsity eftersom ja e senior. De finns jätte många roliga tjejer i varsity oxå (men alla e inte så snälla tydligen). Fick höra idag att de inte e så bra sammanhållning i laget o de e rätt mkt drama. Ja har min första match på onsdag... NERVÖÖS!! Har tränat tre gånger än så länge o de går rätt bra, alla tkr tydligen att ja e suuuper duktig för alla pratar om mej i korridorerna tydligen! Ja har märkt att alla vet allt om mej o allt jag gör även fast ja aldrig pratat med dem, de e lite creepy. För det va en tjej i min culinary tech som berättade allt de här för mej. De e rätt intressant att vara tjej, utbytestudent och blond haha. Alla vet vem ja e, min hostmom e lärare o hör folk prata om mej jätte ofta, kul eller läskigt??
Haha ja måste berätta om Derek och hans obsession med att pilla på saker, för några dagar sen så ser ja honom sitta i min säng, så ja frågar vad han gör, då ser ja att han sitter o pillar på mina stringtrosor haha, o ba: what are theeeese? ja blev halvt stum o ba, hehe vill du inte leka med ngt annat kanske? han ba, noo I like these, they are stretchy!! då doog ja av garv. O nu idag för ngn timme sen så sitter ja o Kat i hennes rum o busar o så kommer Derek in. Efter ett tag hör man honom: what's this? då håller han en tampong o undersöker den... eh ja o kat kollade på varandra o skrattade vääldigt länge. Asså vad e de med den ungen? han vill verkligen pilla på ALLT!! men han e söt;)
The varsity team (ja spelar inte i de här laget)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0