Matkoma

De va länge sen ja åt så mycket mat som ja gjort idag, forfarande proppmätt!! Vi va som sagt hos Lauren på cook out och åt massa mat. De va jag, kat, lauren, paola and jessica + laurens familj och vänner. Vi åt: macaroni cheese, sweet potatoes, hamburgers, hotdogs, some potato thing, nacho with cheese dip, brownies etc. Så ja blev rätt mätt:) sen tog vi en roadtrip till dayton. När ja kom hem tog jag en liten nap o skypade för att sen åka till Applebees med familjen och äta ÄNNU mera mat och som vanligt åt jag lite för mycket haha, ni kan ju föreställa mej hur jag ser ut nu för tiden med tanke på att ja äter så mycket mat varje dag! De känns som att ja bara pratar om allt gott jag äter, men vänta bara, det kommer mer! Det är lite gott i gott som ja inte berättat om, det kommer snart!! Imorgon e de skola, o sen soccer game som ja ska kolla på:)
Kat and Lauren i Laurens källare (hennes hus e galet fint, stort och bara bäst)


Älskar att ha vänner som kör bil

PUSS PUSS



Kommentarer
Postat av: Gabi

vad hände med inlägget som skulle komma upp om 10 minuter? jag är mycket besviken andrea, skärpning nu!

2011-09-07 @ 00:40:14
URL: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0