Ravenswood

Nu är jag framme här i Ravenswood hos familjen Babylon (älskar efternamnet). Jag bor hos en ensamstående mamma, Tammy med hennes dotter Kirsti som är 18 och sen har hon en dotter som e 20 som hälsar på rätt ofta. Jag kom fram igår och åt middag med dem, såg på Desperate Houswifes och packade upp mina saker i mitt rum. Jag har fått ett eget rum den här gången plus ett eget mini badrum. Just nu är rummet VÄLDIGT girly med gula väggar och gröna saker haha. Planerar på att ändra det i framtiden. Idag har ja varit i skolan och valt ämnen, och ja har bara valt roliga saker typ, struntade i matte och sånt. Vad ja kommer ihåg så har jag: english, civics, floricultur, typing vilket kommer bytas mot yearbook, speech, chorus, guitar första halvåret och andra halvåret har jag: english, civics, jewelry, stained glass, photography, floriculture. Skolan e från 8-3.15 så de e bra. Jag bor två min från skolan så ja kommer kunna sova länge yeeah. Men ja kommer inte kunna börja skolan förs på onsdag för ja va tvungen att ta TB sprutan IGEN! ja har tränat tumbling (volter till cheerleading) ikväll med Kirsti o hennes vänner. Sen åt vi goaste kina buffen (i Ohio haha) o sen så broke Kirstys car down så vi fick vänta i 40 minuter innan Haleys grandpa kom o hjälpte oss. Men de va trevligt, nu ska ja skypa med amanda:) va i hennes town i lördags men hon va inte hemma lite otur. Uppdaterar mer imorn när ja har tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0