4 veckor

Tänk att ja har varit här i 4 veckor nu:) 28 dagar, 28 dygn. De fleste utbytesstudenter tycker att tiden går jätte fort och det gör den men ja känner att ja har varit här i 2 månader ibland. Igår va det den första dagen i skolan, TRÅK! lektionerna e helt okej men folket i den här staden passar inte rikitgt min smak. Ja och min "syster" passar jätte bra ihop men det finns några seriöst mentalt störda människor i min skola. Så ja, ja längtar som fan tillbaka till Xenia High School. Försöker att få börja spela fotboll men de finns så sjuka regler här, typ att jag måste träna 18 gånger innan jag får spela matcher och då kommer ju säsongen vara över. Kommer bli sjukt tjock här borta om inte ja börjar sporta igen! trots att ja försöker att tänka på vad jag äter är det svårt att inte gå upp i vikt:) borde skaffa mej lite bättre kontroll över mej själv, vi har alltid så himla mycket sött i huset så de e svårt att resist.
Dacey, Lindsey och jag hemma hos Mary kvällen innan jag åkte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0