Bara ett år kvar nu

Nu e denna födelse dag slut! de va kanske inte den bästa ja haft, de va helt okej. Min hostfamily kom ihåg det som tur, ja fick en liten present och cake men de va de. Hade en liten moment idag då ja kände att allt bara va piss o att ingen här riktigt bryr sig. Allt e inte lika toppen som ni kanske tror, ja skriver i princip bara i bloggen när ja har ngt roligt att berätta. Livet som utbytesstudent e inte att leka med, mycket svårare att passa in i en helt annan familj än ja någonsin hade trott... så tro inte att de e bara skoj hela tiden. Ja kommer inte överens med min hostmom eller hostsister jätte bra så de e inte den bästa stämningen i huset, så de brydde sig inte riktigt om att de va min födelsedag. Hur som helst har ja idag börjat att fixa min pumpkin, blev aldrig klar men ja började i alla fall. De kommer nog bli den fulaste pumpan någonsin! på kvällen åkte ja till en tjejs födelsedagskalas (fast hon fyller år 27 november haha) med mina kompisar. Hade egentligen planerat att åka till ett haunted house och sen en haunted trail, men min hostmom skaffade egna planer så hon kunde inte köra mej o min kompis som oxå e utbytestudent. Festen ja gick till va en halloween fest o man skulle klä ut sig, men när vi kom dit i våra costumes så hade ingen klätt ut sig. Hade dessutom antagit att vi skulle vara inomhus eftersom de va circa 2 grader ute, men nej. Vi skulle vara utomhus hela kvällen, ja som redan va jätte förkyld och täpt har nu ingen röst kvar och ont i halsen! har aldrig varit så kall som ja va idag. På "festen" hade de fixat en haunted trail vilket va kul men de va jätte muddy så mina vita converse är nu bruna! kvällen va helt okej, men ja måste säga att ja hellre hade gått trick or treat och sen gått o sett på bio o ätit god mat på olive garden... har bestämt mej för att fira min half birthday i år eftersom den här dagen va som vilken annan dag! Puss puss
My presents, ja fick skylten Red Devils strumpor o halloween strumpor, godis och ett kort från min värdfamilj. Sen fick jag ett par West Virginia undies och en body spray, VS, from myself:)
Kirsti och våra pumpkins
Min pumpin pattern
Emily Lehew as a hot dog. She is the student council, tar hand om allt i skolan, yearbook och design av skol tröjor och hela rubbet. Underbar tjej som dessutom vann homecoming queen
Ashlee, Emily and Briana
Me and Katie
The cutest girl in the world, as soon as I went in she followed me and repeated everything I said. Precious.

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej andrea,



hoppas du fick mitt grattis på skype! Du är fantastisk som kämpar på fast allt inte är så bra. Och bra att du skriver det så att vi som läser fattar hur du har det.



Kramar Lotta

2011-10-30 @ 09:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0