The 60's

Japp, då har man upplevt sin första homecoming dance. Skulle väl påstå att de inte riktigt nådde mina förväntningar haha. Men om man gillar grinding, snabba slow dances, långsamma up beat låtar så borde man verkligen pröva det. Jag är glad att jag gick men ja tror det är roligare på en större skola och om man går med massa kompisar. För då kan man dansa tillsammans o ha kul, vilekt man i princip inte kan om man har sin dejt för om man har en date så är man obligated till att stå o grinda mot varandra haha. Vi hade tema 60 tal så djn fick inte tillstånd att spela bra dans musik. Ja va lite sur så ja o Haley gick fram till honom för att fråga om han kunde köra lite bättre dans låtar, han frågade efter ett tag var ja kom från o såklart svarade jag sweden. Då blev han glad och förstående, för han va tydligen ett väldigt stort fan av all svensk techno musik som han helst ville spela, men han fick inte. F... vår rektor, hon e störd i huvudet! Men allt var inte dåligt, vi åt underbar italiensk mat innan hade kul efterår hemma hos Briana och de va kul att ta bilder i regnet. De fina bilderna kan ni få se sen för de va ngns syster som tog dem så ja ska be o få dem av henne! De va allt ja hade och säga, imorn är vi lediga så vi ska till the mall o köpa sweatpants och hoddies på hollister. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0