Sunday is the day before monday

Vaknade imorse med en hes röst, täpt näsa o sore throat, yeaay! så idag har ja bara legat i min säng sett på film, skypat, börjat på en presentation till min public speeking class o sovit. Mår inte så himla bra måste ja säga tyvärr. Borde egentligen städa mitt rum o plugga men ja orkar verkligen inte. Måste fundera ut en bra/enkel costume till costume day imorn! önskar att min skola hade lite school spirit men de har vi verkligen, ingen följer teman när vi har spirit game vilket e tråkigt. Ja ska nog klä ut mej lite halvt:)
Här e lite bilder från i fredags, skulle ju egentligen till the football game men de regnade o va iskallt så ja stannade hos Katie hela kvällen, gjorde svenska pannkakor för första gången här borta (dem blev skiiiit goda), såg på the roomate med hela familjen speece och sånt. Klockan 6 och framåt va som tolvslaget till min födelsedag i sverige så ja åt en god svensk middag och va glad. Katie bakade även chocolate chip cookies till mej som en liten födelsedag present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0