Fredag, snart 17 år!

Idag har varit en långsam dag, men ändå väldigt bra än så länge. Varje fredag får vi donuts eller cinnamon rolls i Homeroom med Ms.Ray för att de e GAME DAY. Sen på 6th period under guitar så frågar först vår lärare om vi gillar varm choklad, alla svarar såklart ja. Tio minuter senare kommer hennes sort of assistent in, då har han vart o köpt varm choklad till alla i vår guitar class. Passade mej väldigt bra eftersom ja har börjat få en förkylning o har ont i halsen. Sen kom nog de bästa, ja har yearbook 7th period vilket e jätte kul. Vi sitter mest o pratar med vår lärare, gör lite ärenden o sånt. Men idag hade min lärare vart o köpt chips och cupcakes till oss, speciellt för att de va min födelsedag imorn. Då blev ja riktigt glad att hon tänkte på mej, tror de va Katie som hade skvallrat lite hehe.
Ikväll ska ja först till Katie o äta pizza me hennes familj o sen åker vi nog till the football game för de e senior night. Men de ska eventuellt snöa ikväll... så ja vet inte om ja verkligen ska gå. Vill hellre gå hem o göra lite svenska pannkakor som ja kan äta imorn till frukost. Får se hur jag gör! Har typ inga planer för imorn, tror nästan att min värdfamilj har glömt bort att de e min födelsedag haha, tror att Kirsti kom på de idag för hon e i min yearbook class, annars skulle hon nog glömt bort det!
Så här fina va inte riktigt mina cupcakes, men man kan ju önska att dem va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0