Election day

Igår va vi i parkersburg malloch jag har insett att man ska aldrig åka till ett mall i USA om man inte vill spendera MYCKET pengar. Woooow, de e billigt! jag va inne på Hollister, som vanligt och allt va på clearance, sen va det till och med 50% på clearance priset på vissa saker så de va riktigt bra:) älskar den affären, ja köper aldrig roliga saker längre för ja vet att ja får ingen användning av det här i mjukis landet. De tycker att jag klär upp mej när ja har på mig jeans, linne och kofta, rätt intressant! de e rätt skönt eftersom ingen bryr sig om kläder, så varför ska ja! men när ja kommer hem till sverige kommer ja ha sååå många t-shirts och hoodies. Har köpt lite snygga hoodies men snart ska ja köpa skol tröjorna som inte e lika bedårande!
I bilen på väg hem från the mall så pratade vi bara om resor hela tiden, vilket va väldigt roligt. Vi drömde oss bort till alla olika ställen vi vill åka till, o ja hoppas att de blir sanna under året. Ska inte förvänta mej ngt, men om jag o min värdsyster har tur så ska vi till florida under spring break eftersom hennes pappa ska flytta dit från kina. Sen ska vi ju såklart till Myrtle beach i South Carolina på senior trip whooop whoop. Vi pratar mkt här men ja vet inte hur mkt som kommer hända haha, men de gör inte ngt. Drömma går oxå bra för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0