Tredje gången gilt

Jaa ni, lite nyheter här. Imorn kväll så flyttar jag (igen). Den här placeringen i Ravenswood passade inte mej särsklit bra, va nog ett snabbt och icke genomtänkt val av YFU så vi tog tag i de själva, eller min mamma, pappa och nya värdfamilj gjorde det. Så ja ska flytta till Vail, Colorado och bo där resten av året. Ja ska bo hos min mammas kompis, Yvonne's familj till och börja med. Planen e att vi ska hitta en familj när ja kommer dit. De har vait massa tjafs och bråk med yfu om det hära, men min mamma e envis så de gick till väga. Så hima glad att ja har henne (och pappa såklart). Ska bli riktigt kul att åka till Colorado, de verkar jätte fint och mysigt. Vail är ett jätte fint skidområde, enligt en annan utbytestudent som bor i colorado så är de skidstället där snobbarna från cali åker till haha. När Mr.Bender, my loooove (min public speeking lärare) fick höra att ja skulle dit så doog han lite av avundsjuka, tydligen e Vail en skidåkares dröm mohahaha. Jag o resten av tjejerna på skolan har en liten crush on him (helt seriöst) och han bor bara 3 hur ifrån mej så ja önskar att ja fått reda p åde lite tidigare så ja kunde creepat ltie på honom med Cari!! ngn gång snart visar ja kanske en bild på en världens sexigaste lärare! fast man måste känna honom för att förstå hur awesome han e, lätt min favorit lärare! Gillar hur de här inlägget gick från att handla om att ja ska flytta till att handla om Mr.Bender haha, anywho. Ja håller på att packa nu o ja har smått panik, får inte plats med allt i mina väskor.... HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0