No one is in control of your happiness but you.

Min första dag har nu spenderats i Vail. Det har varit en lugn dag, men åndå så händelserik. Jag vaknad upp, fick en fantastisk frukost, skypade med famijen, åkte till walmart, åt lunch, packade upp, pratade en massa, hyrde film i en maskin, åkte förbi en av våra 4/5 Starbucks vi har här i Vail och dess förrorter, åt middag, såg på film med hela familjen, och nu... SOVA! jag är glad här, känns jätte bra efter 24 timmar, så ja hoppas de fortsätter så. Pratade om sporterna de har här, och ja ska kanske börja på längdskidåkning för skolan (även fast jag gjort det en gång i mitt liv och jag va sämst) för att få lite träning under vintern. I vår ska jag sen spela soccer, och vi tror att man kan göra track samtidigt så ja ska göra båda! De e snö oxå, massa och inatt kommer de antagligen dra in en storm AAAAH men de ska nog gå bra. Ska försöka ta lite bilder på hur de ser ut här, de e super vackert since we live beside the mountains and on 2500 meters! så man måste dricka extra mycket i början så man inte svimmar, har inte känns av ngt än. Nu e väl klockan typ halv nio på morgonen hos er o ja ska precis gå o lägga mej. Så, ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vet du hur exalterad jag blir varje gång jag ser att du har gjort ett nytt inlägg elr!? Alltså jag hoppar typ runt och blir galen på servern för att den tar så lång tid att ladda. Aja, låter ju awesome det här. Sov sött. <3

2011-11-13 @ 12:34:55
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com
Postat av: Anna Norén Ohlson

Härligt att höra hur bra allt ordnat sig Andrea! Grattis till dig och din nya familj, hoppas nu att skolan åxå blir riktigt bra. / anna

2011-11-14 @ 08:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0