its amazing what you can hide just by putting on a smile

Sooooo, snart e helgen slut. Men vi e lediga på fredag så de e skönt. I fredags va de som sagt Hatchet game, mkt roligt men kallt. Vi vann med rätt mycket, typ 44-14 eller något sånt. Efter att ja själv fick spela football så tycker jag att det är jätte roligt att kolla på. I lördags åkte vi till Parkersburg, jag skulle inte handla ngt utan följde bara med för att men vi gick in på Old Navy, där ja hittade två basic koftor som kan ersätta mina gamla som har hål i sig. Sen köpte ja även en under armour (alla använder de här) för att ha när ja e ute o springer, på kvällarna och sånt. Men killen som hjälpte mej va dum i huvudet och gav mej en tröja som släpper ut värmen iställer för tvärt om så nu måste jag åka tillbaka, aaaaaaah! vi åt lunch på olive garden, trots att ja va hungrig så slutade de med att ja tog med mej mer än hälften hem som får bli morgondagens middag.
Ikväll ska vi till Athens i Ohio, där Karli går på collage och äta middag med henne. Vi ska till Chipotle, yeeeah! bästa mexikanska grillen som finns, åt där i ohio en gång med Kat och Taylor, saknar dem brudarna och alla andra i xenia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0