I'm strong now because I know what it's like to be weak

NU E BILDEN UPPE!!
2 dagar i skolan är nu avklarat. De e sååå annurlunda mot skolorna jag gått i, jag går troligtvis i en av USA's mest chill skolor haha, neee nu överdriver jag men de e inte lika strängt. Alla använder mobilerna och sånt och lärarna bryr sig inte riktigt, du kan göra om vilket prov som helst hur många gånger du vill om du vill ha ett bättre betyg och vi har ipads i skolan, SJUKT NAAAAAJS!! när man e i biblan så kan man hämta en från bibleotekarien vilket gillas starkt. Jag har ingen lektion 2nd period så då e ja där, så ja kommer nog va på ipaden leka lite och göra läxor. Jag har lite mer seriösa lektioner här än vad ja hade i Ravenswood, men inte så jätte hehe. Min guiadance councelor gav mej alla lätta lektioner den här semestern och så har ja svårare saker nästa semester. Mitt schema nu e: english, nothing, jewelry, speech, ceramics, spanish, photography. Under photography så går vi in i dark rooms och framkallar bilder där inne, har alltid velat göra det men ja kanske ska byta det för tydligen så e läraren jätte elak. Annars har ja okej lektioner. De e verkligen jätte fint i min skola, helt ny.
OM EN VECKA SÅ BÖRJAR SKIDÅKNINGEN! COOLT ELLER VAD!!!
Ja har börjat lära känna lite människor, jag började automatiskt och hänga med en tjej som heter lindsey för de e andreas flickvän men han e i canada på collage nu. Hon e jätte gullig, visar mej allt. Mysig tjej. Åt middag hos hennes familj igår vilket va trevligt, lite roligt att hennes mamma o min mamma fyller år på samma dag (idag) så GRATTIS MAMMA för tredje gången, älskar dej jätte mycket, hoppas din dag va bäst.
Igår åkte jag o lindsey till själva vail för att kolla runt och jag fell in love, så himla mysigt ställe. Starbucks, coffee shops everywhere o massa klädaffärer! Idag åkte vi till AT&T o fixade ngt med mitt mobil abbonemang och sen åkte vi för att kolla skidkläder till mej men ja hitta inget så vi åkte o hämtade upp Izzie och Sofia från speech club o åkte till Walmart, Standard. Ska göra lite läxor nu innan ja går o lägger mej.
Nu kommer de bästa. På onsdagar och torsdagar har vi block med lektioner så vi börjar 9.50!!!! o har bara de tre första lektionerna. torsdagar har vi de fyra sista lektionerna. Underbart.
De här e min skola, Battle Mountain High School. Fin va?

Kommentarer
Postat av: Anna Norén Ohlson

Hej Andrea! Grattis till allt "nytt och mycket bättre". Du ska se att ditt toppenår börjar nu.

Kram från Anna

2011-11-17 @ 08:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0