World Cup Beavercreek

Hemma från en fullspäckad helg, men mycket rolig. I fredags så frågade Kevin mej om ja ville jobba med Izzie och Berry (en kille som vi fira thanksgiving med) på lördagen, med att sälja t-shirt på the downhill skiing world cup där vi bor. Självklart sa jag yes så vid 8 på morgonen va ju uppe i backarna för att jobba. Extra kul va det att Berry got VIP passes, så vi kunde gå in i tältet o få gratis mat, starbucks coffee/hot chocolate, cookies o heat warmers. Lite coolt faktiskt! idag har jag oxå jobbat i tältet o sålt t-shirts o sånt. Borde ha tränat kanske, men nej, istället slog jag rekord i varm chocklad drickande under en helg. I veckan så e det damernas race, och jag hoppas att vi kan få skippa skolan o jobba med Berry istället, det vore ju trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0