Svamerikansk jul

Julafton o juldagen e över, att ja saknade släkten så hade jag en bra jul. De var en mysig middag först och sen blev det efterrätt, pumpkin pie. Vi alla åt så vi doog, måste gått upp flera kilon hehe. Efter det var det paketöppning runt granen vilket som vanligt e kul haha. Såg nog mest fram emot när alla öppnade paketen de fick av mej, som tur blev allt succee!! Va uppe rätt länge innan vi gick o la oss, små glada flickor. Sofia och Izze sov under granen haha, ja va för trött så ja struntade i det. Idag har i öppnat våra stockings (min va importerad från sverige, tack mamma o pappa) o i den fick jag efterlängtat svenskt godis, svenska tidningar och berlocker till mitt pandora armband, och en mandarin såklart! Jag måste varit en snäll flicka med tanke på allt fint jag fick denna jul! Ja fick bland annat en ny iphone (hihi), en blus, uggs, speakers och iphone fodral. Sen fick jag nya springskor från mej själv som ja tyckte att jag förtjänade med hur mycket jag tränar. De va en jätte mysig helg hur som helst med min värdfamilj ♥ skype samtalen med släkten va oxå uppskattade, riktigt kul att få se alla i skärmen! Dessutom så skrapade min pappa, syrra o kusiner min årliga jul lott och självklart för att jag inte var där så vann jag 50 kr:) första gången jag någonsin vinner. Imorn ska vi till Silverthorne för att byta storlekar på tvillingarnas saker o så. Grandpa Dan åker oxå hem. Ja kan lägga upp bilder på min jul då, men så länge får ni julkortet från oss här borta!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej andrea! Vilken härlig jul du verkar ha haft!

Vi har haft det bra också, men vi har saknat dig såklart. Snön har vi också saknat. Den försvann dagen innan julafton och i går var det 10 grader varmt. Jätte-trist!! Det har gjort att det känts konstigt att fira jul och jullovet blir inte detsamma utan vinteraktiviteterna. Skulle varit mysigt med pulkaåkning och korvgrillning... Men men... Den 29 januari åker vi till Thailand, så nu ser man mest fram emot det. Vi ska vara där i tre veckor!! Besöka Pelle i hua hin och åka på en och annan ö-tur. Det ska bli SÅ skönt!



Ha det så bra, andrea.

Vi önskar dig ett gott slut på 2011 och ett härligt 2012 in the states

2011-12-27 @ 13:42:20
Postat av: Therese

Hej andrea! Vilken härlig jul du verkar ha haft!

Vi har haft det bra också, men vi har saknat dig såklart. Snön har vi också saknat. Den försvann dagen innan julafton och i går var det 10 grader varmt. Jätte-trist!! Det har gjort att det känts konstigt att fira jul och jullovet blir inte detsamma utan vinteraktiviteterna. Skulle varit mysigt med pulkaåkning och korvgrillning... Men men... Den 29 januari åker vi till Thailand, så nu ser man mest fram emot det. Vi ska vara där i tre veckor!! Besöka Pelle i hua hin och åka på en och annan ö-tur. Det ska bli SÅ skönt!



Ha det så bra, andrea.

Vi önskar dig ett gott slut på 2011 och ett härligt 2012 in the states!!!



Kram

2011-12-27 @ 13:43:16
Postat av: Therese

2011-12-27 @ 13:43:50
Postat av: Therese

Det går bra nu!!! Ja ja, du har iaf fått meddelandet!

2011-12-27 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0