Only 23 days left

Första december idag o jag e taggad för julen. Vi har knappt någon snö här borta i vinterstatet vilket e lite surt, men ja håller tummarna för snö inatt. Så i tisdags va jag som dagt på THE KOOKS!!!! de va så jäkla bra, helt underbart. Vi va på ett litet ställe så trots att vi kom 5 minuter innan de började så hamnade vi i princip längst fram. Allt va bara toppen. Underbart umgänge o störs skönt band!! de valde ALLA deras bästa låtar, i den bästa ordningen så jag sjöng allt ja kunde. Tyckte lite synd om tjejen framför mej men hon får skylle sig själv när hon allti hade sin kamera i vägen för mej så ja inte kunde ta kort. Ja tillbaka till dit hehe. Tycker lite synd om Lea och David för de va tvungna att åka tillbaka till skolan på onsdag medans jag och lindsey hade en sovmorgon hos hennes pappa och sket i skolan. Vi drog o gjorde lite ärenden i Denver istället. Ja lämna tillbaka en jacka, köpte en skid jacka, gick till Apple o Lindsey shoppa looooss. Hos apple blev ja ledsen för de sa att de skulle kosta 150 dollar att fixa min iphone för att mina apps were crashing, vilket gör att min hem knapp inte fungerar:( bra vecka annars!! nu ska ja dricka varm chocklad för ja e kall o möjligtvis göra en läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0