If you only had one day to live

♥ Fredag idag, och exakt 100 dagar sen jag landade på Dayton's flygplats. Mycket har hänt sen dess. Tre familj byten, varit i 6 stater och haft mycket roligt. Jag har träffat folk som gjort riktiga intryck på mig, både bra och dåliga men trots allt som hänt så ångrar jag inte ens för en liten stund att jag gjorde det här året. Jag känner hur jag har mognat, utvecklats och fått en mycket bättre bild av världen. Det är 9 december idag, fem skoldagar kvar innan lov och jag e så himla taggad på julen. Idag har jag haft längskidåkning som vanligt, äit mysig middag med värdfamilj + lindsey och julpyntat mitt rum efter att jag städade det. Imorn ska vi på jul marknad och sen kanske träffa david för att göra något roligt. Allt jag tänker på är julen just nu, julmusik i öronen och snö överallt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0