If you don't stand for something, you will fall for anything

Sorry för dålig uppdatering men ja har inte riktigt kännt för att skriva. Lovet har gott sååå fort, har bara några dagar kvar. På tal om fort, de här året har gått galet fort. Känns så himla konstigt att 2011 är över. Idag har jag dessutom varit i USA i fyra månader. Om 6 månader åker jag liksom hem? därför ska ja ta tillvara på varje sekund jag har o vara glad. Ja har haft ett väldigt slappt lov. Den här veckan har jag åkt till silverthorne med tjejerna vilket va jätte mysigt. Vi åt på en underbar hamburgare restaurang som kallades smashburger, kommer äta där varje gång jag e i närheten haha. Sen mötte ja david och såg på New Year's Eve, en riktigt riktigt riktigt bra film. Rolig var den oxå. Jag har oxå haft träning tisdag ondag torsdag o de ända som kom va ja o david haha. Men vi hade super roligt med vår coach haha. Sen blev jag bjuden på middag till davids familj, så vi åt middag bakade cookies och såg på bridesmaids med hans syrra oxå som e i vår ålder. Idag har jag inte gjort någonting, jag o david försöker komma på något at göra imorgon. Vi vill till vail village men man får inte vara där längre än till 10.30 om man är under 18 vilket SUGER. Så ja vet inte riktigt vad vi ska göra!! Men de roligast som har hänt den här veckan var att när jag o david skulle ta bussen hem till mej från skidbacken så missade chauffören vårt stopp så vi var tvungna att gå från walmart. Så vi hittade en kundvagn som vi la våra skidor i så de skulle bli enkalre, så nu har vi en walmart kundvagn stående i vårt garage haha. Ha ett bra nyår!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

är david vailbo elr utbytesstudent?

2011-12-30 @ 22:14:54
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com
Postat av: Therese

Gott nytt år, till dig Andrea! Kram

2012-01-01 @ 17:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0