Hej jag heter Andrea, och jag skippar skolan

Onsdag idag och jag har inte varit i skolan idag eller igår, de e som sagt World Cup i skiing så ja jobbade där båda dagarna. Igår va de äckligt kallt, hade på mej tre fleeces, undertröja och två dunjackor på överkroppen!! Idag va det the women's ski race o Anja Pärson tävlade och hennes kusin Jessica. Jätte mycket svenskar som va o heja vilket va kul. De va första gången som damerna tävlade här i Beavercreek så de va en jätte big deal, halva skolan skipped school! Det största va att Lindsey Vonn, världens bästa skidåkare va där och tävlade. Hon e här ifrån (bodde några hus ifrån oss o va reading buddy med min hostbrother) and she signed my skiis and took a photograph with us. Hon sa till och med att hon tyckte mina skidor va väldigt coola hehe;)
Nu e jag hemma o e jätte nervös haha, om några timmar har jag mitt första längdskidåknings race och jag har stått på skidor två gånger i mitt liv haha. Dessutom e de skate, och inte classic vilket gör att det blir ännu svårare.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fett me coolt!

2011-12-08 @ 09:34:23
URL: http://agneswilhelmina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0