God Jul mina kära

24 december och julafton idag, känns konstigt att inte vara med familjen. Medans de fortsätter med våra traditioner så får jag uppleva andras. De e ifs inte den amerikanska, eftersom ja bor i en svensk familj men ändå, lite amerikanskt får ja uppleva. Vi firar jul idag med paket och sånt, o så får vi våra stockings imorn bitti på juldagen. Idag ska vi förbereda inför kvällen med att baka julgodis och allt möjligt. Jag ska oxå ta mej en timme och kolla på kalle anka. Ja borde ju strunta i det eftersom ja är i USA och inte sverige, men ja vill faktiskt se på kalle ankas jul. Därför laddade jag ned förra årets som ja ska se klockan tre idag. Snart ska ja och Sofia se på Rudolf med Röda mulen när vi väntar på att våra kakor blir klara. Igår gjorde vi brända mandlar o gjorde chokladkola, ja o sofia är mästare på att baka!! shit va gott det blev, dock så fastnade papret på kolan så vi har suttit hela morgonen med att försöka få bort det.
Pappa skickade massa bilder från Hook på hela släkten, de gjorde att ja saknade dem fett mycket!! Ska försöka skypea med dem snart, men ja tror de e på hotellet nu o äter middag. Nu ska ja fortsätta med baket. Ha en underbar jul allihopa, uppskatta vad ni har!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Julmarknaden i Goergetown
Peppparkaksbak
Degkrig, Izze petar sig i näsan haha
En fin mugg ja fick av Susan med massa julgodis i
Våra brända mandlar
Mina presenter till familjen
♥♥♥
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0