Fjärde advent

Hade en jätte bra dag igår. Först åkte jag skidor med David i några timmar, vi had a blast! sen va ja tvungen att åka hem för att gå på cake dekorations hemma hos Susan och Carson. Så ja o tjejerna åkte dit i några timmar o dekorerade kakor, mina blev snyggast och sen åkte vi till Walmart. Där köpte ja lite chirstmas wrapping o några andra köpte presenter. Vi åkte oxå till Sports Authority där köpte lite christmas presents till mej själv och en från mina föräldrar hehe. När vi kom hem så hade vi girls night för Yvonne och Kevin skulle bort på middag. Så vi körde Just Dance 3, gjorde middag, såg på Monte Carlo, slog in paket, bakade pepparkakor o hade lite cookie dough fight.
Idag har jag varit barnvakt åt två fyraåringar, tvillingar o en liten 2 åring. Jätte söta. Familjen va jätte snäll så ja hade kul. Jag fick till och med hjälpa till med att slå in paket vilket va jätte mysigt. Ja va där i fyra timmar, precis lagom o nu sitter ja o tittar på tv. Ska slå in paket ikväll och se på film, mysigt.
De finns fotografer överallt uppe på berget så ja o david tar alltid tusen bilder när vi e uppe! då slipper jag ta me kamera, AWESOME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0