Did I hear someone say christmas break?

Yaaaaay, äntligen jullov!! Im sooo exited, livet e bara så bra. För jag har köpt nice ribbons till mina julklappar o ska bara köpa inslagningspapper, nästan alla julklappar e inhandlade o imorn så blir det skidåkning i Vail med David. Dessutom känner jag mej jätte duktig för jag har åkt längskidor varje dag förutom måndag den här veckan.
Ja e bara så messy just nu, vet inte vad ja ska ta mej till. Vill bara skriva massa saker med ingen connection at all. Anywho, jag ska på en liten intervju imorn eller ja vet inte vad man ska kalla det. En tjej vill approve me för att se om ja e lämplig för att babysit her kids under veckan. Egentligen vill ja bara slappa men ja får mellan 100 och 140 kr i timmen så de ska nog fungera hehe.
Idag hade vi Susan och Richard på besök här hemma, o tvillingarnas kompis sover över oxå. De va trevligt. Vi bakade pepparkakor tillsammans och lyssnade på julmusik. En bra kväll helt enkelt.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0