Dan före dan före dopparedagen

22 december idag o bara två dagar kvar till julafton, yaaaay!!! ja har alla julkänslor man möjlige skulle kunna ha o ja har slagit in alla paket. Vi harr gjort med pepparkaksdeg för vi åt upp alla pepparkakor o imorn ska julgodis baket börja, vi ska göra brända mandlar, knäck och fudge! igår hade ja mitt andra mini race mot alla proffs i vail i classic längdskidåkning. Ja hade åkte classic två gånger innnan så ja förväntade mej inte något, men... de va ne upplevelse. De va helt kolsvart när de va min tur att starta, ja va dessutom nummer 72 av 74. Så ja va helt själv i mörkret o kunde inte se var ja åkte. Så när de va dags för nedförsbacken så åkte ja lite för mycket till höger vilket resulterade att ja åkte ner för ett stup o face plantade i snön. Ja va en vit snögumma när ja fortsatte haha. Nästa incident va att ja krockade med en kille som åkte i MITT spår, han såg mej inte så han ramla haha. Så jaa, de va mitt race. Alla hejade på mej när ja klev i mål, sist av alla så de va kul. Men ja e stolt över mej själv att ja gjorde det, förutom David så va ja den enda som va nybörjare där!!
Vill oxå tacka mina underbara vänner i klassen som skickade bästa julhälsningen och kortet någonsin, så himla gulliga. Här e kortet, ja tänker inte lägga upp videon, men så ni vet så va den bäst!

Bästa bilden ever, love you guys!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0